Dom Soundcloud Playlist

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Strictul necesar

Oare fluturii simt oameni in stomac atunci cand se indragostesc?
Si oare ajung sa aiba aripi pline de culoare...doar pentru ca iubesc?

Acum imi e atat de dor si foame si sete de iubire...
Despre asta povestesc, cum vreau sa simt si sa respir iubirea,
In fiecare clipa, cu fiecare por, pentru cat traiesc.

In fiecare clipa de eternitate, sa pot sa vorbesc cu sinceritate,
Despre cum inima imi bate, frenetic, in palma celei ce ma tine de mana.

Cum un sentiment de pace invaluie noaptea, cand ne spunem "Noapte buna!".
Si cum soarele ne saruta pleoapele, in fiecare dimineata,
Cu aceeasi bucurie...iar noi, stergandu-ne de roua buzele, disparem intr-un sarut.

O vesnicie poate...sau poate doar un minut.
Imi e atat de dor si foame si sete de iubire...



4 comentarii:

  1. Stiu sentimentul Bro. Stiu exact ce zici! I feel you!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat e de frumoasa postarea...dar e si trista...sper sa gasesti acea iubire neconditionata pe care o meriti atat de mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din punctul meu de vedere iubirea pe care tu o cauti ar fi ideal ca toti sa o gasim! Sunt sigura ca asa am reusi sa avem o lume mai buna. Numeste-ma visatoare...poate ca sunt, dar chiar stiu ca iubirea vindeca orice!

    RăspundețiȘtergere