Dom Soundcloud Playlist

joi, 3 mai 2012

Culori


Mi-a atins sufletul
Si acum, ea,
Reprezinta cele 21 de grame
Ce-mi anima fiinta.
Imi deseneaza mereu,
Luna plina in privire
Si in zambet imi pune soarele...
In fiecare clipa, ne sarutam prin vant
Cand ne despart mile.
Zi de zi,
Sarbatorim file de
Poveste de dragoste.
Azi te iubesc mai mult ca ieri
Si ma-ndragostesc in fiecare zi
Din nou, de tine
Si de nicaieriul
Unde plec mereu
Si unde vii, oricum, cu mine.
De azi, sufletul-mi e linistit
Ca un cimitir vesel,
Unde-ti gasesti pacea.
E cald si-i liniste aici
Si suntem doar noi doi vii,
Printre atatia strigoi...
Si ne iubim si dupa viata,
Neconditionat.
Iti sorb zambete cu privirea
Si-mi oferi nemurirea.
Chipul tau, e construit ca sa zambeasca...
Atat de frumoasa...
Acum insa, lasa poezia asta siropoasa,
Ia-ma de mana si
Hai sa scriem randuri noi
In povestea noastra.

2 comentarii:

  1. Absolut superba postarea, felicitari! Frumoase cuvinte, perfect ordonate, cu minunate sentimente asezonate. Wow :)

    RăspundețiȘtergere