Dom Soundcloud Playlist

luni, 25 iunie 2012

Fantomatic



Probabil,
Am uitat sa simt
In timp...
Ma mint ca-s viu,
Dar eu, nu mai respir
Aerul cenusiu
Al orasului aglomerat,
Si totusi pustiu.
Vreau sa deschid ochii,
Dar nu stiu...
Scriu cu mana oarba,
Innegrind foaia alba...
Si am aflat,
Ca daca intunec pe altii,
Nu ma luminez pe mine.
Simt ca nimic nu-i bine
Din ce fac si am impresia,
Ca la fiecare pas
Calc gresit.
Ma simt slabit,
Istovit, scarbit
De demonii
Ce vor sa-mi usureze umerii,
Expunand conditia:
"Abandoneaza-ti calea,
Pozitia, credinta."
Dar eu, ii scuip in ochi
Si-mi urmez drumul
Spre lumina, las ploaia
Sa ma spele de pacate,
De vina...
Astept cu nerabdare
Mantuirea sa vina.
Soapta divina
Imi ghideaza ochii orbiti.
Voi monstrilor,
Sa va feriti!
Ori va caiti ori suferiti.

2 comentarii: