Dom Soundcloud Playlist

vineri, 20 iulie 2012

Unu!



Nu sunt rece
Si nici cald.
Sunt fierbinte acum...ard,
Chiar daca in piept
Ceva s-a spart,
Exact ca o stea.
A dat nastere la alte stele,
O galaxie intreaga, ce clocoteste
In venele mele.
Gusta-mi lacrimile...
Sunt dulci de atata iubire.
Ma inconjor cu...
Culori ca sa ascund
Durerea in ele, ma scufund.
Imi pun zambete bete,
Pe fata, in fiecare clipa,
Invat sa nu-mi mai fie frica,
Sa nu mai am...nici o bucatica
De inima...mica...
Sunt toate infinite acum
Si formeaza universuri paralele,
Identic de diferite,
In care inima-mi bate tempouri
Lente sau rapide,
Pe acelasi ritm,
Pentru aceiasi ochi caprui, senini,
Ce-mi aduc mereu
Haosul si pacea.
...............................
Arunc scutul,
Iau lancea,
Imi strapung singur pieptul
Cat inca mai am onoare...
Nici o clipire...nu strang din dinti,
Nu-mi musc obrajii deja raniti...
Nu ma mai doare.
Nici o durere nu-i mai mare...
Ca atunci, cand sufletul iti moare,
Cand dragostea moare
Lumina dispare din...
Ochii unui samurai
Dedicat...cauzei sale.
Liniste...
...Numai petale de maci, pe
Talpile tale goale
Si amintiri letale,
Ce-ti taie pielea moale.
Uita de mine acum...
Am plecat pe alt drum,
Pe unde ma ademeneste
Singuratatea absoluta...
Am sa imbratisez fiecare secunda
Am sa-i soptesc curand...ca
Ea nu m-a vrut...
Saruta-ma prin vant...
Acum ea imi va lua durerea
Si ma va invata sa o iubesc doar pe ea...
Noi...ne-am divizat in doi
Si am ramas cate unu, separat,
Ca la inceput.

5 comentarii:

  1. Just wordless...it's so painfull...sper sa-ti gasesti calea potrivita si care sa te faca fericit...pace si multa dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o sa-ti mai citesc niciodata blogul cand sunt fardata pentru ca ma innegresc la ochi...sau poate ar trebui sa-mi cumpar un rimel waterproof!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) imi pare rau ca am stricat machiajul, insa, ma bucur ca randurile au atins ce trebuie :)

      Pace si multa dragoste!

      Ștergere
  3. Bună! Reprezint blogul "Blogopoveşti" (http://blogopovesti.blogspot.ro/), un blog unde sunt adunate mai multe persoane şi unde se scriu diverse poveşti... mai nou şi poezii. Dacă ţi-ar plăcea să faci parte din echipă, noi te aşteptăm. :)
    Te rog să laşi un răspuns pe blogul cu poveşti, că mai uit şi eu pe unde mai dau. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere