Dom Soundcloud Playlist

sâmbătă, 26 februarie 2011

Deconectat!


Deschid ochii...inspir adanc...
O lumina obscura imi deranjeaza retina.
In zgomot sacadat de aparate,
Ma ridic..expir...duc mana la piept...
Mi-am recapatat ritmul,
Respir... Se ridica iar cortina.
Acum insa nu o sa mai coboare,
Daca pana acum n-a reusit,
De acum...nu are cum...sa ma mai doboare.
Am sa-mi joc rolul pana la final,
In lumina orbitoare a acestor reflectoare...
Stinse de mult... Ai uitat ce-i "sfant".
Am sa-ti repet pana-n ultimul act...
Esti suflet cu corp si doar cu sufletul
Ai sa pleci de pe pamant...
Renunta la pact...rupe actul pe care l-ai semnat...
Stii ce-i ciudat?
Aplauzi dupa fiecare replica,
Cu mainile rupte si chipul abstract...hmm...si nu iti pasa cica...!?
Acum sa inaintam prin piesa.
Apropie-te...
Asta-i marele final...apoteotic.
Un albastru apus...imi zburda sufletul prin valuri.
Un ultim suras...ti-am spus si iti repet.
Nu cedez...voi fi eroul tau...
Promit... Am sa te salvez.

6 comentarii:

  1. Asta-mi place cel mai mult! Are ceva diferit... special! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) Asta e finalul acestui episod de probleme cardiace...poate ti-ai dat seama. Ma bucur mult ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...este incredibil de tare....sunt mandra de tine....este foarte plin de speranta acest mesaj. Simply brilliant

    RăspundețiȘtergere
  4. Baaa...mie nu prea mi-a placut asa mult...de fapt e chiar najpa!...haaii ma ca glumeam... :P
    Intradevar e ceva diferit...imi place!

    Mi-ar fi placut sa vad si "Coma"! :( ata ete...



    The Hanonimus Mondialu'

    RăspundețiȘtergere
  5. :X ...I'm going 2 be in love with poetry.:D
    Desi iubesc proza.:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Dee*Dydy: Ma bucur ca randurile mele au contribuit la indragostirea ta de poezie. Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere