Dom Soundcloud Playlist

luni, 25 iulie 2011

Armonie



Plutim cu muzica...
Asculta-mi inima!
Iti pun pulsul in casti,
Tine mana mea...!
O sa dansam frenetic
Toata noaptea,
Doar noi doi...si luna...
Intr-un pahar
Cu grade multe,
Ce se racesc
Intre doua cuburi
De gheata, arzand...
Si se evapora,
Printre zambete
Cristaline, pure,
Pline de stele,
Ce danseaza si ele
De parca sunt bete
De iubire.
Acum, imbratiseaza-mi trupul
Si lasa-ti inima
Sa bata-n pieptul meu...
Eu nu o mai am.
Inima mea,
E deja in pieptul tau...
Sunt aici...
Unde esti?
Dansezi doar, in gandul meu,
Iar eu,
Traiesc pe ritmul tau deja...
Apropie-te!
Hai, asculta-mi inima!

18 comentarii:

  1. lasa-ti inima sa bata-n pieptul meu.
    Superb:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru ca ma cititi si pentru apreciere!

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu o mai am.
    Inima mea,
    E deja in pieptul tau...
    impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stella: Bucuros ca am resusit sa impresionez!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow...absolut masterpiece...imi place la nebunie...ar trebui sa existe cineva mai aproape care sa traiasca si sa se bucure alaturi de tine, cineva care sa simta pe propria piele minunatele tale sentimente...superba postare...cred ca si cea mai rece persoana ar simti ceva daca ar citi ce ai scris...iar arta ta nu este scrisul neaparat, cat ceea ce transmiti, este usor pentru un film sa transmita, dar este foarte greu pentru un scriitor sa o faca, iar tu o faci mereu. Sunt mandra de tine :P

    RăspundețiȘtergere
  6. armonie exista in fiecare rand ce-l compui tu..

    RăspundețiȘtergere
  7. Dae: Multumesc pentru cuvintele mari!
    29decembrie: La fel pot spune si despre randurile tale.
    Suflet de curva: Ma bucur mult ca ai trecut pe aici :) Multumesc!

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  8. waw..cred ca e cea mai luminata creatie de a ta pe care am citit-o:)!!!Ma bucur sa vad ca scrii si in maniera asta ;)!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dansezi doar, in gandul meu,
    Iar eu,
    Traiesc pe ritmul tau deja...

    Când apare cartea? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. NightShadow: Mai sunt si raze de lumina, era si cazul...am avut o perioada destul de intunecata in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  11. adelici: Nu stiu cand apare, daca apare...observ ca e greu sa faci, orice, in tara la noi...orice lucru pe care il intreprinzi, necesita anumite spagi impartite in stanga si in dreapta, pile etc-uri de genul.

    Pace si dragoste! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Lore: Multumesc!
    Te mai astept printre randurile mele.:)

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb .Deja mi-ai făcut imaginaţia să zboare .

    RăspundețiȘtergere
  14. Marina: E bine sa o lasi sa zboare din cand in cand. :)

    RăspundețiȘtergere