Dom Soundcloud Playlist

vineri, 15 iulie 2011

Pe aripi de inger

Azi...
O stea noua, a rasarit
De aici, dintre noi
Si s-a urcat in sus la cer,
Pe aripi de inger.
A pus in ochi ploi
Si durere in suflete.
Din amintiri, sub luna plina,
S-au nascut zambete insa.
E Iulie afara,
Dar in inima e ger,
Un fior rece, trece prin noi toti,
Nici soarele nu ne mai incalzeste,
Doar tu, prin amintire poti.
E mai pustie lumea
Fara zambetul tau
Si fara fluturii,
Pe care-i puneai in obrajii fiecaruia
Din ochii tai mari sclipitori...
Sa nu ne uiti o clipa,
Noi nu te vom uita.
O sa ne intalnim candva,
Acolo sus,
Printre nori...


Pace si dragoste! R.I.P. Lulu

7 comentarii:

  1. Imi pare rau, dar e scris foarte frumos>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. De ai pierdut pe cineva,il ve/i gasi acolo sus intr/o zi printre colturi de lumina...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare sincer rau dar sunt de acord cu maia te-ai exprimat mirific:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place stilul tau de a-ti exprima gandurile. Imi pare rau pentru Lulu... pastreaza insa amintirile bune. Mult noroc in viitoarele poezii, speram mai vesele putin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa mult imi place cum iti expui gandurile...chiar de e vorba de ceva..trist..reusesti sa expui orice traire/sentiment intr-o maniera mai mult decat placuta :)

    Miss talking with you!! Take care!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii ca eu consider ca absolut tot ceea ce se intampla se intampla cu un motiv, indiferent cat de crud sau nedrept poate parea, fiecare om are o menire pe pamant, apoi merge mai departe...Lulu sigur este mai bine acolo unde este acum si sigur urmatoarea ei viata va fii mult mai prolifica. Pace si dragoste. RIP LULU!

    RăspundețiȘtergere