Dom Soundcloud Playlist

marți, 19 aprilie 2011

In capcana timpului!


Imi tot repet ca e tarziu...
(!!!E TARZIU...E TARZIU...E TARZIU!!!)
Foaia si pixul ma indeamna sa scriu,
Imi lasa sufletul si capul pustiu
Si nici nu mai stiu daca sunt eu
Sau e altul in locul meu...
De vad lumea prin ochii lui,
Prin ochii mei sau...ochii cui?
Ma ridic de la masa...
Linistea sumbra din casa
Ma apasa... Privesc inapoi si
Sunt inca acolo...
Tin capul pe o coala,
Care e inca goala.
Acum, cuprins de panica,
Incerc sa ma trezesc.
Imi vorbesc...tip la mine,
Ma zdruncin, ma plesnesc...
Degeaba...nu reusesc...
Plec resemnat...
Ma abandonez pentru o clipa...
Dar foaia tipa...imi vrea randurile,
Pixul vrea sa-mi transpuna gandurile
In versuri taioase...
Acum e dimineata...e sase,
Simt racoarea rasaritului,
Cum imi umbla prin oase...
Ma trezesc impacat cu mine.
Incep o noua zi...in care te caut pe tine...

11 comentarii:

  1. niciodata nu e prea tarziu pentru nimic, intotdeauna va fi o portita de trezire in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. keeisha: crezi? eu uneori am impresia ca nu mai am nici o scapare...ca sunt prins pentru eternitate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia: ...pai m-am cam pierdut in ultima vreme si acum ma caut...da. Sper sa ma gasesc curand. Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sor'mea are mare dreptate, mereu exista o portita. trebuie doar sa vrei sa o vezi. Iar de regasit trebuie doar sa privesti mai adanc si mintea ta sa faca o intelegere cu sufletul tau....gaseste acel echilibru si va fi bine :P, doar ai fost si vei fi intotdeauna un luptator.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Poezia ta mi-a amintit de Camus... "Omul este pieritor, dar să pierim rezistând, luptând, şi dacă neantul ne este rezervat, să ne purtăm astfel încât să n-avem parte de el pe bună dreptate!"
    Transmiţi multe emoţii... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Scorţişoară: Ma bucur ca le-ai simtit si ca versurile mele, nu au fost doar niste versuri pe un blog...:)

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  7. E cel mai important cand te trezesti impacat cu tine. De aici, drumul este marcar. Multe sentimente transmiti prin cuvintele tale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Larisa Gabriela D.: Sunt un cocktail de emotii, ganduri si sentimente si doar asta pun aici in randurile mele. :)

    RăspundețiȘtergere