Dom Soundcloud Playlist

marți, 19 aprilie 2011

In zbor...

Mai aproape,
Din ce in ce mai aproape...
Ii simt pasii,
Ii simt respiratia...
Se aude roua pe clape
In noapte...Inca nu vad nici o sansa
Sa scap din labirintul salbatic...
Eu n-am mai plans de mult,
Au trecut zile, luni, ani.
Am invatat sa stau dur
Printre felinare,
Strazi, secundare si golani.
De azi insa, nu mai sunt din piatra,
Sentimentul e extatic.
Nu am sa ma mai intorc niciodata
...Imi place sa simt...
Acum vad cu alti ochi limbile ceasului
Si realizez ca...timpul,
E un sarpe veninos,
Ce-mi musca perfid din piept.
Candva aveam chipul livid,
Privirea stearsa, insa...
Avid de viata fiind...
Am reusit sa-i fac fata.
Acum alerg nerabdator,
Printre lumini de felinare...
Pe piatra cubica uda
Ce mi se deruleaza, sub picioarele
Care-mi aluneca nesigure,
Dar ajung la destinatie
Deschid...
Cobor...sus,
Din ce in ce mai sus...
Ma pierd in fumul dens...
In care dispar des
Cand nu mai am de ales
Si tre' sa evadez...
Ma eschivez...putin...
Fara sa epartez...
Aterizez...


14 comentarii:

  1. mi-a plăcut, mai ales coborârea-n sus:)!
    simte, simte, că-i bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca Dobrescu: Simt...n-am sa ma opresc din simtit...imi place.
    Ma bucur mult ca ti-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Prea multe puncte de suspensie pui în comentarii, cred eu că ai păţit ceva astăzi:-w!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca Dobrescu: Depresie... Se vindeca insa, cu putina muzica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Heh, eu bag un serial şi te las să te vindeci, la cinci când am primul contact cu realitatea, sper să aud numai de bine:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. (by the way!: profită de pe urma depresiei, scrie!:D)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianca Dobrescu: Profit, profit...deja am scris, dar nu toate randurile apar aici. Vizionare placuta la serial si sa auzim numai de bine unul de celalalt. Contact placut cu realitatea, iti doresc, la cinci. Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  8. punctele de suspensie pot zice si ele ceva uneori ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia: Da, uneori zic ceva, alteori insa, sunt doar puncte de suspensie printre randurile mele, o mica pauza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos...ramai un etern luptator si acesta este un lucru bun. Nu renunta niciodata. Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dae: Nu voi renunta niciodata... Am sa lupt pana la finalul zilelor. Chiar si un singur om poate schimba lumea...insa stiu ca nu sunt singurul care lupta.

    RăspundețiȘtergere